Kdy obdržím objednané zboží?
- U každého zboží je uvedená orientační doba dodání v pracovních dnech. Podmínkou je dostupnost zboží u výrobce. Většinou stihneme zboží dodat i dříve.
- Zboží, které máme skladem a je objednané v pracovní dny do 12 hodin, odesíláme ještě tentýž den. Téměř vždy bývá doručeno následující pracovní den. Zboží odesíláme pouze v pracovní dny.
- Děláme maximum, abychom zboží dodali co nejdříve. Ve výjimečných případech se může stát, že zboží nebudeme schopni dodat. O této skutečnosti bychom vás neprodleně informovali.
- Dopravci většinou doručují zboží druhý den po odeslání. V ojedinělých případech může být zboží dodáno až třetí pracovní den. Při výběru dopravy v nákupním košíku jsou vám k dispozici všechny informace o možnostech dopravy.
- Zboží lze zaplatit dobírkou, on-line platbou kartou nebo e-platbou přímo z účtu vaší banky. Lze také zaplatit převodem na náš účet, platbu uvidíme většinou během několika minut, nejpozději do 24 hodin.
⭐️POZOR! Před VÁNOCI jsou dopravci velmi vytížení, může se stát, že zboží Vám bude doručeno i s několikadenním zpožděním.
- Zboží "SKLADEM" objednané do 17. 12. 12:00 stihneme dodat do Vánoc. Na Slovensko musí být objednané do 16. 12. 12:00.
- Zboží, které nemáme skladem, doporučujeme objednat nejpozději do 10. 12. Pod stromeček ho stihneme doručit za předpokladu, že je skladem u výrobce.
Adresa pro výměnu, vrácení, reklamace zboží:
HORSIMO.cz
Jesenická 410
251 01 Dobřejovice
Tel.: +420 777 170 333
Na této adrese je možný osobní odběr.
Povinné sdělení k EET: Při platbě v hotovosti: "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."
Pokud s výběrem váháte, rádi vám poradíme. Můžete se na nás obrátit na e-mailu info@HORSIMO.cz, telefonu +420 777 170 333 a nebo nám napište na Messenger. Přejeme vám šťastný výběr a stovky spokojených kilometrů v sedle!
Váš team HORSIMO.cz